Zakupy na magraf.eu

Pytania

Pierwsze kroki

  1. Jak mogę założyć konto w sklepie?
  2. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego nie otrzymałem hasła?
  3. Nie pamiętam hasła, co zrobić?
  4. Nie pamiętam adresu e-mail, na który założyłam/założyłem konto, co zrobić?
  5. Jak mogę zmienić swoje hasło?
  6. Czy muszę wyrazić zgodę na chęć otrzymywania wiadomości z nowościami?
  7. W jaki sposób mogę usunąć swoje konto?
  8. Czy zamawianie w sklepie jest bezpieczne?

Zamówienia

  1. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
  2. Jak mogę dokonać zakupu?
  3. Czy mogę zmieniać zawartość swojego koszyka?
  4. Czy zostanę poinformowany o braku produktu który zamówiłem?
  5. Po złożeniu zamówienia nie otrzymałem e-maila.
  6. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
  7. Czy sklep prowadzi sprzedaż bezpośrednią.
  8. Czy możliwe jest łączenie zamówień?
  9. Skąd będę wiedział, że moje zamówienie zostało wysłane.
  10. Czy mogę kupić lub zamówić niedostępny produkt?
  11. Czy na stronie sklepu są widoczne tylko produkty dostępne?
  12. Kiedy zamówienie zostaje anulowane?
  13. O której godzinie wysyłane są zamówienia?

Płatności

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
  2. Dokonałem zapłaty ale zapomniałam podać numer zamówienia w tytule przelewu.
  3. Wpłaciłem inną kwotę niż powinienem, co robić?
  4. Czy otrzymam fakturę VAT?
  5. Czy otrzymam paragon fiskalny?
  6. Czy w siedzibie sklepu zapłacę za towar kartą płatniczą?
  7. Chcę dokonać przelewu gdzie znaleźć numer rachunku bankowego?

Dostawa towaru

  1. Jaki jest czas dostawy zamówienia?
  2. Jakie są koszty wysyłki zamówienia?
  3. Czy możliwa jest wysyłka przesyłki ekonomicznej?
  4. Czy możliwa jest wysyłka kurierska?
  5. Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem?
  6. Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna?
  7. Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna płatna przy odbiorze?
  8. Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
  9. Czy moja przesyłka ma numer nadania i gdzie mogę go znaleźć?
  10. Nie otrzymałem mojej przesyłki?

Reklamacje i zwroty

  1. Czy mogę zwrócić zamówienie?
  2. Czy mogę zwrócić część zamówienia?
  3. W mojej przesyłce brakuje produktu?
  4. Dostałem inny towar niż zamówiłem?
  5. Otrzymałem uszkodzony towar, co zrobić?

Pierwsze kroki

  1. Jak mogę założyć konto w sklepie?
    Założenie konta w naszym sklepie jest bardzo szybkie i proste. Wystarczy w zakładce konto znajdującej się po prawej stronie wypełnić formularz rejestracyjny. Na podany adres e-mail zostanie wysłane hasło wraz z informacją potwierdzającą założenie konta.
  2. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego nie otrzymałem hasła?
    W przypadku niedostarczenia wiadomości z hasłem proszę sprawdzić folder ze spamem. Jeżeli również tam nie znajdą Państwo wiadomości prosimy o kontakt z nami.
  3. Nie pamiętam hasła, co zrobić?
    Na stronie logowania dostępny jest odnośnik do strony, na której można odzyskać hasło. Wystarczy podać adres e-mail, na który zostało założone konto i system wygeneruje i prześle nowe hasło na podany adres.
  4. Nie pamiętam adresu e-mail, na który założyłam/założyłem konto, co zrobić?
    Proszę skontaktować się z nami, pomożemy odzyskać adres e-mail. Tutaj znajdują się dane kontaktowe.
  5. Jak mogę zmienić swoje hasło?
    Klikając na zakładkę Moje konto a następnie przechodząc do sekcji Zmień hasło.
  6. Czy muszę wyrazić zgodę na chęć otrzymywania wiadomości z nowościami?
    Nie. W zakładce Moje konto można zrezygnować z newslettera.
  7. W jaki sposób mogę usunąć swoje konto?
    Klikając na zakładkę Moje konto a następnie przechodząc do sekcji Usuń konto.
  8. Czy zamawianie w sklepie jest bezpieczne?
    Dostęp do danych osobowych mają jedynie pracownicy odpowiedzialni za realizację zamówienia, a wykorzystywane mogą być one jedynie na potrzeby firmy Magraf. Każdy ma prawo do wglądu w swoje dane, ich modyfikacji oraz do żądania ich usunięcia z bazy.

Zamówienia

  1. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
    Status aktualnego zamówienia oraz historię zamówień można sprawdzić logując się na swoje konto. W tym celu skorzystaj z odnośnika "Moje konto" w menu po prawej stronie.
  2. Jak mogę dokonać zakupu?
    Aby dokonać zakupu należy dodać do koszyka interesujące produkty. Dodanie artykułu do koszyka możliwe jest poprzez wpisanie odpowiedniej ilości produktów oraz naciśnięcie przycisku Do Koszyka. Po zakończeniu swoich zakupów klikamy na przycisk Do kasy. Jeśli nie jest Pan/i zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie, lub rejestrację w przypadku gdy są to pierwsze zakupy w naszym sklepie. W kolejnym etapie nastąpi przekierowanie do formularza z informacjami o zamówieniu. Można sprawdzić poprawność lub zmienić: dane do wysyłki, dokument sprzedaży, formę płatności, formę wysyłki oraz wpisać swoje dodatkowe uwagi. Jeżeli wszystko się zgadza należy kliknąć przycisk Złóż zamówienie. W tym samym momencie zostanie wysłany mail potwierdzający złożenie zamówienia oraz informujący o danych do dokonania płatności.
  3. Czy mogę zmieniać zawartość swojego koszyka?
    Oczywiście w każdej chwili możliwa jest zmiana zawartości koszyka. Wystarczy, że podczas swoich zakupów klikniemy przycisk Zobacz koszyk. Można wówczas dodawać, usuwać lub edytować ilości wybranych przez siebie produktów.
  4. Czy zostanę poinformowany o braku produktu który zamówiłem?
    Tak, w przypadku braku zamówionego produktu lub ilości sztuk mniejszej niż zamówiona, zostaną Państwo poinformowani o tym drogą mailową lub telefoniczną.
  5. Po złożeniu zamówienia nie otrzymałem e-maila.
    Prosimy o sprawdzenie czy e-mail od nas nie trafił do folderu spam. Jeżeli jednak e-mail nie dotarł, prosimy o kontakt z nami.
  6. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
    Realizujemy wszystkie zamówienia, bez względu na kwotę.
  7. Czy sklep prowadzi sprzedaż bezpośrednią.
    Tak, zapraszamy do naszego Sklepu Firmowego z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach przy ulicy Kraszewskiego 36.
  8. Czy możliwe jest łączenie zamówień?
    Tak, zamówienia zostaną automatycznie połączone i zostanie wysłana wiadomość z nową kwotą do zapłaty.
  9. Skąd będę wiedział, że moje zamówienie zostało wysłane.
    Na każdym etapie realizacji zamówienia, otrzymują Państwo wiadomość e-mail informującą o statusie zamówienia. Jeśli zamówienie zostanie wysłane, otrzymają Państwo e-mail z taką informacją.
  10. Czy mogę kupić lub zamówić niedostępny produkt?
    Można zamawiać jedynie produkty dostępne na stronie internetowej. Jeżeli jednak bardzo zależy Panu/i na jakimś produkcie prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia terminu najbliższej dostawy lub pomocy w wybraniu produktu zastępczego.
  11. Czy na stronie sklepu są widoczne tylko produkty dostępne?
    Tak, wszystkie produkty na stronie są dostępne i znajdują się w magazynie.
  12. Kiedy zamówienie zostaje anulowane?
    Po 2 tygodniach od złożenia zamówienia, wysyłana jest wiadomość przypominająca o złożonym zamówieniu. Zamówienie jest anulowane po miesiącu od dnia złożenia zamówienia.
  13. O której godzinie wysyłane są zamówienia?
    Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku o godzinie 15:00.

Płatności

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
    Tutaj można znaleźć dostępne sposoby płatności.
  2. Dokonałem zapłaty ale zapomniałam podać numer zamówienia w tytule przelewu.
    Prosimy o dosłanie e-maila zawierającego imię i nazwisko nadawcy przelewu oraz numer zamówienia, co ułatwi wysyłkę oraz zapobiegnie pomyłką.
  3. Wpłaciłem inną kwotę niż powinienem, co robić?
    Jeżeli wpłacono za dużo, zwrócimy nadpłatę na konto z którego otrzymaliśmy wpłatę. Jeżeli wpłacono za mało, skontaktujemy się z Panem/nią w celu podania wartości brakującej kwoty.
  4. Czy otrzymam fakturę VAT?
    Tak, wystawiamy faktury VAT na życzenie klienta. Aby otrzymać fakturę należy w zakładce Dokument sprzedaży wybrać opcję Faktura na firmę oraz uzupełnić dane do faktury.
  5. Czy otrzymam paragon fiskalny?
    Tak, do każdego zrealizowanego zamówienia dodawany jest paragon fiskalny wraz ze szczegółową specyfikacją zamówienia.
  6. Czy w siedzibie sklepu zapłacę za towar kartą płatniczą?
    Nie, możliwa jest jedynie płatność gotówką.
  7. Chcę dokonać przelewu gdzie znaleźć numer rachunku bankowego?
    Numer konta wyświetlany jest podczas składania zamówienia oraz znajduje się wiadomościach dotyczących stanu zamówienia.

Dostawa towaru

  1. Jaki jest czas dostawy zamówienia?
    Przesyłka zostanie wysłana najpóźniej w drugim dniu roboczym po wpływie pieniędzy na konto. Przewidywany termin doręczenia na terenie Polski to następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki oraz do 3 dni roboczych na terenie Europy. Nie odpowiadamy za opóźnienia z winy Poczty Polskiej.
  2. Jakie są koszty wysyłki zamówienia?
    Koszty naliczane są automatycznie według wagi oraz cennika Poczty Polskiej. Tutaj można znaleźć szczegóły.
  3. Czy możliwa jest wysyłka przesyłki ekonomicznej?
    Nie, wysyłamy tylko przesyłki polecone priorytetowe.
  4. Czy możliwa jest wysyłka kurierska?
    Tak, koszty wysyłki kurierskiej podane są w zakładce koszty dostawy.
  5. Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem?
    Tak, koszty wysyłki za pobraniem podane są w zakładce koszty dostawy.
  6. Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna?
    Tak, przy przesyłce zagranicznej wystarczy wybrać kraj dostawy oraz rodzaj przesyłki: ekonomiczna lub priorytetowa. Koszty wysyłki zagranicznej naliczane są automatycznie według wagi oraz cennika Poczty Polskiej. Szczegóły w zakładce koszty przesyłki.
  7. Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna płatna przy odbiorze?
    Nie, nie wysyłamy za granicę przesyłek płatnych za pobraniem.
  8. Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
    Tak, w siedzibie naszej firmy przy ulicy Kraszewskiego 36 w Czechowicach- Dziedzicach, tutaj można znaleźć szczegóły.
  9. Czy moja przesyłka ma numer nadania i gdzie mogę go znaleźć?
    W celu ustalenia numeru nadania przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
  10. Nie otrzymałem mojej przesyłki?
    Przesyłki pocztowe zazwyczaj dostarczane są od 1 do 3 dni roboczych, jednakże nie jest to czas gwarantowany przez Pocztę Polską i czasami czas dostawy przesyłki może się wydłużyć. Jeżeli od nadania przez nasz paczki minęło więcej niż 4 dni robocze prosimy o kontakt z naszą firmą.

Reklamacje i zwroty

  1. Czy mogę zwrócić zamówienie?
    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz koszty wysłania przesyłki do klienta o równowartości najtańszej opcji dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Formularz zwrotu.
  2. Czy mogę zwrócić część zamówienia?
    Można zwrócić część zamówienia, zasady są takie same jak dla zwrotu całego zamówienia.
  3. W mojej przesyłce brakuje produktu?
    Dbałość o klienta jest dla nas najważniejsza, dlatego każde zamówienie starannie sprawdzamy. Oczywiście w przypadku braku produktu prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.
  4. Dostałem inny towar niż zamówiłem?
    W przypadku otrzymania towaru innego niż był zamawiany prosimy o kontakt, dokonamy zwrotu kosztów lub wymiany na prawidłowy towar, korzystnie dla klienta.
  5. Otrzymałem uszkodzony towar, co zrobić?
    W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego prosimy o kontakt, dokonamy zwrotu kosztów lub wymiany na inny towar, korzystnie dla klienta.






Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.